קידום חנות וירטואלית בגוגל – כך תעשו זאת נכון

תוכן עניינים

כאשר אנו מדברים על קידום של חנויות וירטואלית, המכונים בעגה המקצועית גם אתרי E-Commerce, אנו מדברים על עולם שלם בעל אתגרים וחוקים משלו.
מצד אחד, אתרים שכאלו חייבים להיות נגישים ומזמינים עבור הלקוחות – בין אם מדובר במחשב, טאבלט או מובייל,
ומהצד השני – הם חייבים לציית לחוקיו הנוקשים של מנוע החיפוש של גוגל. לכן, יש לדעת איך לבצע קידום חנות וירטואלית בגוגל בצורה הטובה ביותר.

מהם המאפיינים של חנויות וירטואליות?

לרוב, אתרי E-Commerce מכילים מאות ואלפי עמודי מוצר. מכורח הנסיבות, בין עמודים אלו נוכל למצוא המון טקסטים כפולים (למשל, נתונים טכניים של מוצרים, חומרי ייצור וכדומה).
עיצוב אתרי חנות וירטואלית צריך להיות מאוד נוח למשתמש, מכיוון שאם לא – הוא צפוי ללכת לאיבוד מהר מאוד.
לעיתים, עיצוב זה מקשה עלינו להזין תוכן איכותי וטקסטים חופשיים. על כן, קידום בגוגל של חנויות וירטואליות הוא מאתגר למדי.

קידום חנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית מוצלח הוא…

ראינו שהמאפיינים הטבעיים של אתרי E-Commerce לעיתים מקשים עלינו מבחינת קידום האתר. אם כך, איך עושים זאת כמו שצריך?
מלאכת קידום חנות וירטואלית היא שונה בתכלית מקידום של אתרי תדמית, אתרים של נותני שירותים, או אתרי בלוג למיניהם.

מה קריטי בעת קידום חנות וירטואלית?

תוכן איכותי ומאמרים בעמודי הקטגוריות

למרות שלעיתים אנו מתקשים להכניס תוכן איכותי בעמודי מוצר, אנו בהחלט יכולים לשלב אותו בעמודי הקטגוריות!
הכנסת מלל לעמודי הקטגוריות באתר יכולה לעשות הבדל משמעותי בקידום האורגני של האתר כולו, ולהביא טראפיק איכותי שיפתיע אתכם.

השקעה במובייל

דבר ראשון, עלינו להפנים כי 70 אחוזים מהגולשים באינטרנט עושים זאת מהטלפון החכם שלהם.
זה אומר בפשטות, שיותר "בוער" לנו להשקיע בקידום הסלולר וברספונסיביות החנות הווירטואלית שלנו.
בין השאר, חשוב לשים לב לחוויית גלישה מקסימלית באתר, גרסה רספונסיבית איכותית, הצנעת הטקסטים בסלולר ועוד.

תגי מטא

הקפידו לשלב את שם המוצר או הקטגוריה גם בכותרת וגם בתיאור. במידה ואנו מדברים על מוצר שנהוג לחפש גם באנגלית, חשוב לשלב גם את הווריאציות האנגליות בכותרת ובתיאור.
נהוג לשלב גם קריאה לפעולה במסגרת תגי המטא, מכיוון שזהו מקום נהדר עבורה.

אבטחה

באתרי E-Commerce צריכה להיות התייחסות מיוחדת לעניין האבטחה, מכיוון שלקוחות נוהגים להעביר דרכם פרטים רגישים דוגמת מספרי כרטיס אשראי.
חשוב להבין שגוגל סורק גם את מערכות האבטחה שלנו, מזהה אותן, ומדרג את האתר שלנו בהתאם.
לכן, חשוב לוודא כי אנו עושים שימוש במערכות אבטחה העומדות בתקנים החדישים והמעודכנים ביותר.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: