איך לקדם חנות וירטואלית בגוגל?

תוכן עניינים

כבר מזה כמה עשורים, שאנשים מבצעים רכישות און ליין. רשת האינטרנט עמוסה בחנויות וירטואליות אשר מספקות מגוון אינסופי של מוצרים,  בעוד שההיצע של המוצרים רחב במיוחד. אבל כיצד בין מיליוני חנויות וירטואליות תוכלו לקדם את החנות שלכם? כדי לדעת איך לקדם חנות וירטואלית בגוגל, גם ללא עזרתו של מומחה קידום אתרים, דרושה התמדה, הכרות עם התנאים של גוגל לקידום אתרים והרבה סבלנות.

הנה כמה צעדים שיעזרו לכם לקדם את החנות

קידום חנות וירטואלית חייב להתחיל עם תיוגים נכונים של עמודים. תייגו מוצרים וקטגוריות עם מילים נכונות ותיוגים רלוונטיים למוצרים שאתם מוכרים. חשוב לשים לב כי הטקסטים שלכם בכל פלטפורמה, לא רק באתר, מכילים- גם מפרטים טכניים אבל גם תוכן מקורי שיתאר את המוצרים באנגלית ועברית לפי הצורך.

בחרו תוכן שיהפוך את המוצר למעניין ומושך, כמו גם שחשוב להכניס תיאור מוצר עם מילות המפתח הנכונות, משמע: מילים שאנשים מקלידים בגוגל כשהם מחפשים אחר מוצר מסוים. בצעו מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מחקר מתאימים ובכך תדעו כיצד למקד את התוכן שיהיה בחנות הווירטואלית שלכם.

קישור בין רשתות חברתיות לאתר

כלי קידום נהדר הוא הרשת החברתית. באמצעות הרשת אפשר לקדם אתרים באופן ממומן או באמצעות שיווק יום יומי של מוצרים ושירותים. הרשת החברתית מאפשרת לפתוח עמוד עסקי בחינם ולהתחיל לפרסם פוסטים, מוצרים ושירותים מהקטלוג של החנות הווירטואלית. בין היתר אפשר לקשר בין הרשת לאתר האינטרנט על ידי הוספת קישור ופרטים ליצירת קשר או ביצוע הזמנה. למדו מעט את הרשת החברתית ונסו להבין איך לקדם חנות וירטואלית בגוגל באמצעות קישור לרשתות החברתיות.

אבטחה ושיפור תגובות האתר

חשוב לדעת שגוגל מקדם אתרים טובים רספונסיביים מהירי תגובה שיש בהם אבטחה טובה. שפרו מהירות תגובות האתר על ידי שיטות שונות כמו העלאת קבצים שאינם כבדים, הוצאת תוכן לא קשור או כזה מכביד על האתר, ושיפור זמני תגובה בניידים ובאופן כללי על ידי בחירת חברת אחסון אתרים טובה. נסו לבדוק עם מקדם אתרים מומחה כיצד אפשר לשפר תגובות וזמני טעינה של מוצרים או סרטונים במידה ויש בעיה עם הזמנים.

פתיחת בלוג בחנות וירטואלית

כדי לקדם חנויות בגוגל דרוש תוכן טוב ואיכותי שנותן אינפורמציה חיונית לגולשים. רבים מהמשווקים פותחים בלוג בתוך האתר ומכניסים בו תוכן קידום מסוג SEO. תוכן כזה מכיל מילות מפתח, כמו למשל: 'מתנות לעובדים' באתר שמציע מתנות לחגים אותן קונים מנהלי משאבי אנוש או בעלי עסקים וחברות. בבלוג אפשר לכתוב על הצעות מעניינות למתנות או על מתנות מקוריות לעובדים.

זכרו שגוגל מקדם תכנים טובים שאינם עמוסים במילות מפתח וכאלה שנכתבים באופן מקורי ללא העתקות. כך אפשר לפעול בכל תחום ובכל חנות וירטואלית. אם תצרו תוכן טוב שיש בו מילות מפתח מתאימות לקידום ויכולות להעלות אתכם מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל – תוכלו לייצר באתר שלכם תנועה ולהכניס יותר גולשים לחנות אשר יהפכו עם הזמן ללקוחות זמניים או קבועים.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: