קניות אונליין – כל הטיפים שכדאי לאמץ לפני שמתחילים

תוכן עניינים

אין ספק כי העובדה שיש אינספור חנויות אינטרנטיות שדרגה לנו את החיים בכל מיני אופנים ובעשור האחרון כמעט כולנו עושות קניות אונליין. הרי כבר לא צריך לפנות זמן ללכת במיוחד לסופר או לחנות הירקות הקרובה הביתה, כבר לא צריך לעמוד בפקקים רק בשביל לרכוש זוג נעליים ואפשר לבצע כמעט כל קניה שאנחנו רוצים או צריכים בלחיצת כפתור. יחד עם זאת, מכיוון וקיים ריבוי חנויות, חשוב לעשות את הסינון שלנו, מה שנקרא סקר צרכנות או השוואת מחירים כדי שנבצע את הקניות שלנו באופן חכם ויעיל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את החנויות האינטרנטיות שלכם!

 

מערכת סליקה בטוחה בקניות אונליין

בין אם בחרתם חנות ירקן ברחובות, מוצג סופרמרקט מוביל או קניות במעדניה שתשדרג לכם את הארוחות, חשוב לוודא שהאתר משלבת מערכת סליקה המאבטחת את כרטיס האשראי והפרטים שלכם. יש היום כל כך הרבה האקרים שיכולים בקלות רבה לפרוץ למערכות ולגנוב את פרטי האשראי.

מישהו לדבר אתו

לפני שאתם מבצעים קניה בכל חנות שהיא, חשוב לוודא שיש גם שירות לקוחות בין אם זה שירות במענה טלפוני על ידי נציג מטעם החנות ובין אם שירות בווטצ‘אפ או במסנג‘ר למענה על שאלות.

 

מתי מגיע המשלוח?

עוד שאלה שכדאי לשאול, במיוחד אם מדובר על חנות וירטואלית של מוצרי מזון כמו מוצרי חלב, ירקות, פירות ומוצרי מעדניה היא מתי המשלוח מגיע וכמה זמן יעבור מהרגע שתבצעו את ההזמנה עד הרגע שתקבלו את המשלוח. זמינות היא ללא ספק אחד הדברים הכי חשובים בקניות אונליין ולכן זו שאלה לגיטימית שכדאי לשאול אותה. יחד עם זאת, ברגע שאתם מקבלים מענה על השאלה הזו בכתב, מדובר גם בסוג של התחייבות של העסק עבורכם.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: