קידום אורגני בגוגל – שבע אבני הדרך שאי אפשר בלעדיהן

תוכן עניינים

אחד התחומים היותר מפותחים בשנים האחרונות בעולם השיווק הדיגיטלי נקרא קידום אורגני בגוגל. יש כל מיני שיטות לקדם אתרים, אבל יש כמה אבני דרך שחשוב לכלול בכל אסטרטגיית קידום.

קידום אורגני בגוגל – כל השלבים העיקריים

  1. בניית קישורים

בין אם החלטתם לקדם את האתר שלכם בעצמם ובין אם אתם משלמים עבור שירותו של מומחה קידום אתרים, חשוב שהקישורים שמקשרים לאתר שלכם יהיו איכותיים, מאתרים רלוונטיים וסמכותיים.

  1. תוכן מעולה ומעניין

רבים מאמינים כי לגולש הממוצע אין לא את הזמן ולא את הסבלנות לקרוא תכנים ארוכים. יחד עם זאת, לתכנים כאלה יש משמעות וחשיבות בתהליך הקידום. יתרה מכך, נמצא כי תכנים ארוכים, משפיעים על קידומו של האתר יותר מאשר תכנים קצרים.

  1. פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ומה שביניהם

חשוב מאוד ליצור חשיפה, מיתוג ולקדם את האתר שלנו גם ברשתות החברתיות. השקיעו בפתיחת עמוד עסקי, ערוץ יוטיוב – וכל מה שעוד מתאים לקהלי היעד אליהם אתם פונים.

  1. מילות מפתח

ביטויי זנב ארוכים חשובים לא פחות מאשר ביטויים קצרים, הנחשבים לפופולאריים יותר בקרב הגולשים.

  1. מובייל

רוב הגולשים מבצעים את החיפושים ואת תהליכי הגלישה שלהם מהסמארטפון. לכן, גוגל מעדיפה אתרים שיש להם תמיכה מלאה במובייל. אם האתר שלכם עדיין לא נתמך במובייל, עשו הכל כדי לשנות את זה.

  1. גולשים מעדיפים תוצאות אורגניות על ממומנות

אנשים מעדיפים פחות פרסומות ויותר תוכן איכותי, טבעי, המעניק להם ערך מוסף. לכן, למעלה מ-90% יעדיפו את תוצאות החיפוש האורגניות – ולא את הממומנות.

  1. סבלנות והתמדה

מי שאין לו גם סבלנות וגם התמדה ימצא קושי בתהליך. זאת משום שלקדם אתר בתהליך של קידום אורגני ולראות תוצאות, זה משהו שלוקח לא מעט זמן; בעיקר אם האתר שלכם עוסק בתחום תחרותי.

אלו הם עיקרי התורה של הקידום. עם זאת, כדאי גם להתעדכן בנושא של קידום אתרים 2021.

קידום אורגני בגוגל

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: